TeRiMa SeAdaNya.........
Image Hosted by FileHive.com
By: SOuLha CaiRo

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 9-Feb-2010 15:31 Email | Share | Bookmark
JUMPA ANDA SEMULA DI SANE...

Salam Buat Semua..Mohon kemaafan sekian lama tak up-date kt sini..mama sofwat rasa terharu sangat sebab ramai lagi yang setia mengunjung ke fp mama sofwat tapi N3nya masih sunyi..bukan saja tumbuh lalang,bersawang,ntah-ntah hantu pun ada hahaha..

Bila tengok statitik wah pengunjungnya setiap hari ratusan orng ,ada yang beremail minta diupdate inginkan cerita segar dari mama sofwat..wah macam glamour ler plak..tapi gitulah kan kalau saper2 yang masih setia beFP macam akak MADIHA.MAMASYA..MAMAFAMI..Kak RUS dan lain-lain (maaf kalau tidak di sebut nama, bukannya tak ingat terlalu panjang nak tulis)....tahu kan betapa besarnya pengaruh hubungan persahabatan dalam FP nie, specialy kalau yang berada diluar negara macam mama sofwat lagilah terharu yang amat sngt. Apa-apa pun terima kasih yang tak terhingga dari mama sofwat..

Sebenarnya keadaan tidak mengizinkan masaalah serve fotopages kat sini tak berapa segar..hahaha..lojik ker kasi alasan nie aar..tp seriusly ler ..kadang2 nak masuk rumah kawan2 pun susah..tp tkperlah untuk kawan2 yang ingin bersembang dan bertanya khabar boleh jer kita ber sua di "Banglow Mewah" (kak meen yang kasi nama tau) ,sekarang aktiviti-aktivit masak dah kurang..hatiku dah berbunga di Malaya jer nie.... , jadi kita bagi khidmat sosial jerlah..jadi boleh jumpa di sana yer...bye


Untuk kepelbagaian tips masakan yang menarik boleh layari di No.#1 Maqalah Online Nour-Sofieyya-Soulha Live In Cairo di www.alkiram.net atau klik banner dibawah..Semoga anda terus memeriahkan bersama kami !



Maka dengan ini sahlah FP ini tak update kerna soulha sering lepak disane tak caya tgk cop mohor.. wsalam..



Inilah perkembangan terbaru mama sofwat Soufratun Nour sudah berusia 7 bulan..







View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net